tirsdag 13. mai 2014

Walk in closet - DONE!!!


Hello, all you people out there:-)

Jeg har ikke gitt meg med blogging, 
bare prøver å sette meg selv litt på agendaen!

Her ser dere ferdig resultat med lister og det hele….woop woop!!
Har negynt på den store kleskarusellen her i huset. 
For små klær skal ut, klær til arv skal pakkes bort og merkes osv
 tar litt tid når hele garderoben skal gåes igjen for 5 stk.
Jeg står som vanlig sist på listen, men fy søren så godt det
 skal bli med så god oversikt.
Dette rommet kan jeg kose meg i:-) 

Få på litt skohyller så er det "good to go" for 
innflytting av resten av klærene.

Jeg nyter resultatet, men ferden fortsetter.
 Neste, og nest siste rom i huset står for tur.
Tilstøtende rom til garderoben er vaskerommet.
Det blir samme gulv, lister osv. Blir som en klessone denne delen av huset.

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Nice post to read. Surely it will help others a lot to know the matter in detail, like me. Keep up your good work and share with us. If you are interested to know more about Luxury Custom Closets, Can check it.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...