mandag 19. mai 2014

Vel overstått, og på nett igjen




Har du noen gang opplevd det…..

Vi var så "heldige" å miste internett hjemme i mange dager, 
skal si både mor, far og barna ble litt oppgitte. 
Men nå er alt på plass igjen,
  og jeg kan igjen dele litt med dere.

Håper alle hadde en flott 17. mai. Her tror jeg både små og store koste seg.
Noen mindre utfordringer med hissig proppen på 2 år som nektet 
og ha på søljer, men blir en bra dag med eller uten:-)
En slik dag er fylt med tradisjoner, og moro å se festdrakten
 min mor lagde i 1972 tas i brukt av fjerde jenta i familien.
Båndene er vevd av mamma.
Turboprinsen ser svært betenkt ut, og tar et ekstra tak rundt lille søster.
Neste år er det hans tur til å gå sammen med sin skoleklasse…..jepp tiden flyr.
Til slutt er det bare jeg og Husbonden som står igjen
 på fortauet og veiver med flagget…snufs?

Ha en fin dag alle sammen:-)

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...