tirsdag 20. mai 2014

Kontoret i ny drakt


Hei hei….

For ikke sååå alt for lenge siden, fikk dere se solen skinne på kontoret.
Med vaniljefargete vegger og gulrutete gardiner, 
så var det helt greit men funka ikke helt for meg.
Vi er jo stadig i utvikling….
så da var det på tide med en forandring på dette rommet.
De 2 første årene brukte jeg og Husbonden dette rommet
 som vårt soverom, nå er det gjesterom og kontor.
3 av veggene er malt i morgendis(samme farge som stuen) 
Siden rommet er i enden av en gang og da var det viktig at vi ikke dekket
 til vinduet for mye med gardiner, MEN denne dama er glad i gardiner:-)
Løsningen ble som du ser. Under liftgardinen henger
 det en rullgardin av blendingsstoff.

Selv om jeg er glad i gardiner, er ikke lysten til å bruke en formue på de.
Skreddersydde liftgardiner kan koste en formue, men ikke denne:-)
Løsning min deler jeg med deg litt senere.  

Nestemann(kvinne) som blir følger av ElisabethsBorg på
 instagram blir følger nr 1000…..så moro:-)

Ønsker dere alle en riktig flott dag

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...