mandag 17. mars 2014

Liten hilsen…..


Hei hei…..

Kanskje du begynner å lure på hva som skjer med meg…..
ingen regelmessige innlegg her nei! Jeg har ikke lagt opp…takket være
 krystallsyken er en kjedelig periode tilbakelagt. 
Som ellers i livet finnes gode og dårlige dager. 

Nå som solen har hilser på oss igjen er det ikke rart man
 føler kroppen vokner sakten men sikkert til live igjen.
Må si jeg gleder meg til at vi kan med sikkerhet si at våren har kommet.

Bare en liten hilsen fra meg, kjenner at dette holder
 mer enn nok da fruen ikke er helt i vater ennå:-)

Solståler fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Kan skrive under på at krystallsyke er no unnskyld...dritt.14 år med på/av krystallsyke,virus på balansenerven blæ sier jeg.Men det kommer gode dager og da må man fokusere på det!Mitt råd,begynn å gå,ikke sitt stille!Lær mannen manøvre som passer.Om det er krystaller i den bakre,midtre eller fremste bue som må hjelpes på plass!Ønsker deg lykke til!
    NB,saltreduksjon!

    SvarSlett
  2. Vil bare skrive en liten hilsen og ønske deg god bedring. Du skriver en vakker og inspirerende blogg, og om innleggene blir færre setter vi lesere desto større pris på de du publiserer :o)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde krystallsyken for noen år siden og gikk i flere uker uten at ting ble bedre, men da en øre-nese-halsspesialist brukte ca 30 minutter på å vri , bøye , vende og bikke på hodet mitt så fiksa han det og jeg har vært bra siden....krysser fingre for at du får hjelp og blir fort bra igjen for krystallsyken er guffent som fy....
    Masse god bedring <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...