torsdag 20. mars 2014

Lekkert baby sengetøy til salgs




Heisann dere:-)

Skal jeg være helt ærlig så jeg jeg gjennom årene kanskje
 lagt ned en del penger på interiør artikler.
Det er pent behandlet og mye er fortsatt fint, men ikke 
lenger min stil….behov eller kanskje farge.
Så nå skal jeg prøve å få ryddet opp litt i skapene.
Har liggende Jane Churchill gardiner, flotte gardiner fra
 KA International som veier nesten et "halvt tonn", 
lykter som jeg ikke kunne motstå osv..

Og sånn som dette lekkre babysengetøyet,...jeg vil egentlig ikke
 kvitte meg med det men må vel innse at her har det ingen nytte for seg.
Så før jeg legger det på finn.no skal jeg gi dere sjansen.

Det som medfølger er: sengekappe,fasongsydd laken,
 deilig vattert teppe, og sengekant med alle snorene.
Det passer til sprinkel seng str 60 x 120 cm.
Er svært pent brukt og kommer fra ikke røyker hjem.
Selges for høyst bydende over 1500 kr + frakt
(kjøpt i utlandet og er halv pris av det jeg kjøpte det for)   

Du kan enten sende meg en mail på: eengzel@online.no
eller legge en kommentar under dette innlegget eller på instagram.

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...