tirsdag 18. mars 2014

Gardinløsning på soverommet




Hei igjen….

Ikke verst, 2 dager på rad:-)
Men skal sies at etter innlegget igår var jeg på en solid snurr resten av dagen.
Tusen takk for hilsniner og gode tips. 
Jeg har slitt med krystallsyken i snart 18 år litt on/off gudskjelov.
Spesialister er oppsøkt også videre…..vet en av anbefalingene er å gå tur MEN 
siden dette er noe som ikke synes på deg synes jeg det kan 
være litt flaut å sjangle gatelangs midt på lyse dagen!
Det finnes SÅ mye verre ting, og dette er noe som går over:-)

Så var det over til noe mye mer interessant….soverommet og gardinvalg.
På soverommet er det en dobbeltdør med bredde 150 cm,
 og vinduer på hver side som er 50 cm. 
(Ikke tatt bilde av de siden de ikke er nypusset og solen stod på,
 du kan tenke deg selv…..)
Jeg har valgt å henge opp en skinne hvor jeg har hengt opp 
hvitblendingsgardin som kan dras for hele veien. 
Så har jeg hele tiden ment jeg skulle ha hvitesilkegardiner like
 som i stuen, men nå er de oppe og jeg syntes det ble litt nitrist?! 
 Men de får lov til å henge enn så lenge.

Hv synes dere om fotoassistenten min?
Gromgutten selv:-) 
Ligger alltid å passer på når formen ikke er som den skal.

Ha en solrik tirsdag, klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...