tirsdag 18. februar 2014

Er jeg nå en EKTE interiør fantast?



Huff, ble jaggu meg en nytt lite opphold fra meg.
Disse dagene flyr bare avgårde noen ganger:-)

Det er mange ulike trender som stadig dukker opp,
 føler det er ganske mange jeg klarer å styre unna. 
Men så er det noen man "bare" MÅ følge.
Nå kan jeg vel endelig kalle meg en ekte interiørfantast. 
Jeg har gått hardt inn på "coffeetable" books fronten.
Så nå må det omrokkeres om på flere av stillebenen i huset. 

Når jeg skulle kjøpe bøkene fant jeg fort ut at 
det var en del prisforskjeller på disse bøkene.
Så det løner seg å sjekke litt rundt:-)

Ellers må jeg bare si fy øren så godt det er at
 solen titter frem og lyset varer lengere.
Skal si dette er en energi booster! 

Klem fra meg, Elisabeth

Finally I can call my self an interior design enthusiast.
I´ve bought all the must have coffee table books. Now it´s time for some reorganizing:-) 

2 kommentarer:

  1. Hi Elisabeth
    Kjempe fint blog du har her!! :) soooo mye fine idee..! Må tar meg tid og går gjennom hele din blog :)
    Velkommen besöke hos meg og vis du er intresert... er også en DIY- person.. ;) www.valkoisentalontarina.blogspot.no
    Men jeg hadde en spörmål også.. vilken webside kjöpte du disse bökene du har her? t

    SvarSlett
  2. Mrs S

    Alltid like hyggelig å høre bloggen falt i smak.
    Bøkene kjøpte jeg på cdon.com. Var der jeg fant de til best pris.
    Lykke til på jakten:-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...