mandag 3. februar 2014

Dagens tips….


Heisann alle kjære lesere:-)

Veldig moro å høre at så mange syntes sengegavelen var fin. 
Må si meg HELT enig….hehe  (vet det er helt mot janteloven
 å være fornøyd med noe man selv har laget.)

Som en ekte interiørfantast kan det rett som det er at jeg drar frem malekosten.
Og vet jeg ikke er alene om å plutselig få ånden over seg om dette.
Hvor mange ganger har du opplevd at når lysten melder seg 
må du i butikken for å kjøpe malekost osv. 
Det jeg har funnet ut av er at etter jeg har malt stryker jeg så mye 
maling ut av kosten jeg kan på et papir, eller en gammel avis. 
Så putter jeg den i en liten pose, og legger den i frysere.
Melder malelysten seg er det bare å ta den ut av fryseren,
 og la den tine eller sette den i ett glass varmt vann.
Husk da å få klemt ut så mye vann som mulig.

Utrolig lettvint, for det er noe innmari herk å rengjøre malekoster. 
En hardbanka malemester er kanskje ikke enig i dette tipset, 
men det funker som bare søren.

Og skulle du under malesesjonen vært litt ivrig å fått maling på huden
…..ja da har jeg jammen meg et tips for det også: VÅTSERVIETTER!!! 
Skåner huden for whitspirte, og nesen for overdose…hihi

Så nå er det ingen unnskyldning for ikke å svinge seg med malekosten:-)

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...