tirsdag 28. januar 2014

Etterlysning……..


Hei hei……
Ja, jeg lever!!!!! 
Nei, ikke noe alvorlig som har skjedd. 
Vanligvis er følgerene av bloggen min en tyst gjeng,
men skal si jeg har fått hørt fra dere nå
….bare hyggelig:-)

Jeg har vokst opp med en mor som alltid var utslitt på julaften.
Derfor valgte jeg å legge lista i desember så lavt som mulig for meg selv,
 og heller ta meg TID og gi av min TID.
Da handler det om omprioritering. Derfor ble det stille på bloggen.
Vi avsluttet 2013 på ikke den beste måten, nesten alle hadde omgangssyken. 

Når et nytt år starter er liksom alle på startstreken…….følte jeg, bortsett fra meg. 
Fant liksom ikke den streken jeg:-) Men nå kan jeg synse den i tåka.
Så mens jeg rote litt rundt, kanskje du kan hjelpe meg??

For en god stund siden kjøpte jeg det lille skapet på bildet på Living. 
Det finnes så klart ikke der lengere! Jeg skulle så innmari hatt en slikt skap til. 
Noen som har ett til salgs, eller har observert det i noen butikk?? 
Har ikke peiling på hva skapet heter, og derfor blir det vanskelig å søke det opp også.

Tips meg så gjerne, passer perfekt som nattbord på det nye soverommet vårt.

Siden jeg ikke har blogget på lenge, 
betyr ikke det at det har vært stille på DIY fronten her i heimen.
 Og kameraet har stortsett vært med meg. Så bare heng med, det er masse å se. 
Følger du ElisabethsBorg på Instagram har du sett noen av prosjektene……..
Takk til alle som følger meg på Instagram…tenk over 700 følgere,
 og det på bare noen måneder!!!!
Veldig moro:-)

De varmeste klemene fra meg, Elisabeth


1 kommentar:

  1. Jippi! Endelig et innlegg ja. For nå har jeg ventet og ventet. Lykke til med nytt bloggår. Skal bli spennende!
    Mvh Renate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...