lørdag 16. november 2013

Èn stue - 2 stiler


Heisann..

Her er huset fylt med hanglende mennesker, så det blir en rolig lørdag.

Når jeg skulle tenke ut ideer til artikkler, var målet å inspirere.
Noe jeg selv synes er inspirerende er før og etter bilder,
 og ulike stiler med samme utgangspunkt.
Derfor valgte jeg å kalle denne artikkelen: 

Èn stue- 2 stiler!

Klem fra meg, Elisabeth

Vi er så heldige å bo i et land med 4 årstider, noen vil kanskje si uheldig? Siden miljøet rundt oss er i konstant endring vil dette påvirke både lyset og inspirasjonen til hjemmet. Det er fort gjort å tenke; jeg skulle skiftet ut både ditt og datt, men det koster en formue. Men fortvil ikke, jeg skal vise deg enkle måter å fornye hjemmet på. Hvis du skal pusse opp hjemmet er det greit å holde det "litt" nøytralt, for det er et under hva du kan gjøre med litt tekstiler og en god dose interiørartikler.
Jeg har valgt å vise dere 2 stiler - ytterkanter kan man si.


Selv om dette er en komprimert utgave med styling, så er det en pekepinn på hvordan du kan sette sammen tingene. Og man får tydelig bevis på at et nøytralt hjem kan bytte stil med enkle grep.
Da er det bare å ønske deg: God shopping!

Svart & Hvitt:
Stripete gulvteppe kr 799, paisleyboks kr 149 begge fra Kremmerhuset, pom poms kr 49 fra Kremmerhuset, Glassklokke kr 299, &-bokstav 150 kr, bilde kr 399 alt fra Bohus. pelspledd kr 3769 Ceannis/Palma, fjærpute kr 129, mønstret pute(venstre) kr 229 begge fra Kremmerhuset, 40x40 mønstrepute kr 1029 Ceannis/Palma

Et smykkeskrin:
Krittavle kr 995 Palma, bilde m/tekst kr 149 Bohus, lyslenke kr 59 og små pom poms kr 49 begge fra Kremmerhuset, gullpute kr 99, smaragdfarget pute kr 149, brun fløyelspute kr 139 begge fra Kremmerhuset, senepsfarget fløyelspute kr 439 Palma, gullvase kr 99 og reinsdyr ektepels kr 169, tekopp kr 39 alt Kremmerhuset, Tørket hortensia kr 60 Floriss


1 kommentar:

  1. Likte stue nr 1 best:)
    Ønsker dere alle god bedring og god kveld:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...