fredag 11. oktober 2013

Noe vi alle må huske på


Hei hei kjre dere

Da skal jeg unne meg noen timer høstferie, og neglisjere 
hybelkaninene som egentlig roper etter litt TLC.
Sorry mac, jeg rett og slett gidder ikke!!
Det er vel lov å innrømme noen ganger??

Dagens budskap er viktig synes jeg, og fremover 
trenger jeg noen påminnelser om dette.

Ikveld skal det feires både den ene og den andre.
Husbondens familie har oktober som sin favoritt månede.
5 familiemedlemer har bursdag. Ønsker du mye og
 store bursdasgs gaver er ikke denne taktikken særlig lur?! 
hihi

Vi snakkes senere


1 kommentar:

  1. Ja, det er et godt budskap og jeg skulle så gjerne ønske at det kunne gjøres:)
    Men sånn er ikke hverdagen, men man kan drømme:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...