søndag 13. oktober 2013

MELD DEG PÅ! FØRSTEMANN TIL MØLLA






Er dere klare folkens?? 
OK, da kjører vi igang. 
Her er det førstmann(kvinne) til mølla prinsippet. 
Kun 34 plasser på dette kurset!
Alle kan delta:-)

I samarbeid med Westerdals har jeg gleden av å presentere kurset:
 og kursholder er ingen ringere enn Marianne Stensrud.
Hun er stylisten bak tvprogrammene: "Hver gang vi møtes" 
og "Stjernene på slottet." Hun er også stylist for Bohus.

Så er du kanskje spent på hva kurset går ut på?
Det skal gi inspirasjon og tips hvordan skape julestemning hjemme. 
Marianne skal spesielt gi tips og råd angående dekking av julebord,
 kalendere og innpakking av julegaver.
Kan du bruke det du allerede har? Komposisjon, tips og ideer. 
Råd om hvordan skaffe produktene som stylistene bruker i magasinene.
Lær om farger, trender og få verdifull inspirasjon og tips til 
juledekorasjonene i både tradisjonell -, moderne- og klassisk julestil.

OG ikke nok med det......
( føles som en tvshopp selger nå, men gleder meg MASSE!)
 blir tips og smakebiter fra kokeboken"Til å spise opp" av Monica Csango, 
for de som er litt usikkre er hun en av dommerene i Kakekrigen på
 tvkanalen Fem, og en av Norges heteste matbloggere.     
Litt annen servering med julepreg vil det også bli:-)

Så da gjenstår det praktiske: 
Dato for kurset er torsdag 7.november, det er et kveldskurs fra kl 16 - 21.
Kurset blir holdt på Westerdals lokaler,Maridalsveien 17D, 0178 Oslo -
 som er nabo til Mathallen i Oslo.
Pris: 990,- kr inkludert servering, kursbevis og en liten overraskelse.
Meld på hele jentegjengen og betal 750 ,- kr =(kun ved påmelding min. 3 stk samtidig) 
Betaling skjer ved etterfakturering.

Spørsmål kan stilles til: sandra@westerdals.no

Skyndt deg, og meld deg på!!

Håper jeg ser akkurat DEG der:-)
Jeg tror det blir en veldig fin kveld og håper på å 
bli kjent med mange nye! Legg gjerne igjen en kommentar
 under dette innlegget når du har meldt deg på.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Høres kjempe gøy ut, det hadde vært noe:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Dette høres ut til å kunne bli en hyggelig kveld. :) Er litt usikker på om jeg har anledning til å komme, men i så fall hører du fra meg raskt.
    Ha en fin kveld!
    Klem til deg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...