tirsdag 15. oktober 2013

Ikke hver dag...

Kilde: Lookslikewhite

Hei hei.....

Skal si dette har vært litt av en dag...syke folk over hele huset.
Like godt å få det unna gjort på en gang istedet for å ta det over tid.
Akkurat slik jeg liker det - effektivt!!

Nå skal macarean på, og mor skal ut døra.
Tiden flyr og vi har ennå ikke flyttet inn på den ordentlige soverommet.
Gjør egentlig ikke noe, bruker jo ikke rommet så mange timer i døgnet allikevel.
Men det morsomte jeg vet med et soverom er å style det!
Kan ikke skryte på meg at sengen rees opp HVER dag, 
men moro er det likevel en gang iblant.

Og DU? Har du sett Julestylingskurset på 
Westerdals 7.november. Du kan lese mer om det HER
Hadde vært moro om noen av dere bloggere,
 og andre lesere ble med.

Ha en fin kveld dere:-)


1 kommentar:


  1. Hei, skjønneste Elisabeth! Takk for kjempekoselig hilsen og fine ord <3 Nei, ikke sant !? – det føles på ingen måte som det snart er 3 år siden. Tiden flyr :)

    Hurra! Er så enig med deg om at det er en gave å få være frisk. Vet at det er så utrolig mange som bare drømmer om det ; å være frisk. God helse er en velsignelse. Heier på deg også!! Håper du har det bra om dagen?

    Men du ; ta gjerne kontakt ang lynkurs hvis du tror jeg kan inspirere eller hjepe deg på noen måte :) Ha en strålende onsdag. Og igjen – takk for alle koselig hilsener. De setter jeg utrolig pris på, skal du vite.
    Bøttevis med hell og lykke ønskes deg også !
    VARM klem fra meg <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...