tirsdag 15. oktober 2013

Hexagon fliser,og marmor tips






Heisann kjære dere:-)

I sommer var jeg på Husmorferie, og benyttet sjansen 
til å stikke innom Fired Earth i Oslo. Regner med de 
fleste har fått med seg min marmor forelskelse innen nå!
Og HER fant jeg de som jeg har siklet på over nettet
....HEXAGON marmor fliser. Til min store glede kunne damen
 fortelle at nå hadde forseglingen/imprigneringen blitt enda 
bedre og gikk derfor dypere i steinen. Og skulle 
man være så uheldig å få syre skader, var det nå en 
mye enklere prosess og reparere dette.
Så der røyk vel argumentet for å IKKE ha marmor
til mange tenker jeg:-)
Så visst du er på utkikk etter marmorfliser,
 er dette godtebutikken for deg.

Har du sett de lekkre servantene de også har.
Hvis nei, kan du titte HER og HER.
Lite tips er å besøke de i uken, kan være nokså fullt der på lørdager.
Neste gang skal Husbonden bli med, tror jeg skal klare
 å overtale han med på mine planer!

Klem fra meg, martmorelskeren nr 1?

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing this informative. Click here for Best research about candle boxes in the UK for best branding".

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...