fredag 25. oktober 2013

Gode tips mottas vrd WIC

Kilde: House and Home



Kilde:Pinterest

Kilde: 47parkavenue

Hello, are you out there? 

Da er jeg tilbake, med mer søvn innabords enn jeg har hatt på mange år!
Skal si jeg fikk akutt søvnbehov......sovet så mye at
 jeg har dratt på meg ryggsmerter....hihi
Men nu F.... kjører vi på igjen.

Hva tror du vi har satt igang med utifra bildene over?
Korrekt- WALK IN CLOSET...juhu
Men nå MÅ jeg bestemme meg for hvordan romet skal innredes.
Rommet er 13 kvm, det er ikke vindu.
Det blir lagt furugulv som skal males hvitt, 
for å få mest mulig "lys" i rommet.
Ser de fleste har åpen løsning, men jeg tror jeg går for dører pga
 av støv siden rommet leder inn til vaskerommet på en side og til 
soverommet litt nedenfor på samme side.

For spesielt interesserte: kan du se på hustegningen HER

Noen som har noen gode tips ang walk-in-closet
 er det bare å komme med de:-) 

Har du husket å melde deg på GIVEAWAYEN??

Vi blogges senere, klem herfra

1 kommentar:

  1. Blir spennende, gleder meg til å se dette ferdig:)
    God bedring med ryggen og ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...