søndag 8. september 2013

Kontraster....













...fra Slettvoll

Du har kanskje sett disse bildene på andre blogger
 om dagen, men jeg bare måtte vise de!
 Når bildene ligger her er det lett for meg å finne de
 når jeg trenger de, for her er det MASSE inspirasjon å hente.  
Slettvoll har så mye flott...og denne gangen skuffer de heller ikke.
Digger alt med Slettvoll...eller kun en ting jeg ikke liker og det er PRISEN!

Har mer og mer sansen for kontraster, skaper mer liv i interiøret.
Svart var en farge jeg styrte langt unna, nå prøver jeg å få det mer inn i hjemmet. 
Rart hvordan ting endrer seg:-)

Sofaen (bilde 3 og 4) VET jeg hadde vært perfekt hos oss....
eh hvis vi skulle byttet sofa....slapp av Husbonde vi skal IKKE bytte,
 men du vet HVIS vi skal(hihi med en djevesk undertone)

Solen skinner! Og det er høst?!
Må finne på noe:-)

Ha en god søndag

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for flotte inspirasjonsbilder! Sofaen på bilde 3 og 4 var midt i blinken for meg og, men ikke prisen på den. Heldigvis vet jeg nå hva jeg skal gjøre med pyntespikrene jeg har liggende ;) Ha en flott søndag! Klem Ane

    SvarSlett
  2. Alltid mye fint og stilrent her....jeg ble inspirert her i vinter som var av putene deres, så jeg fant møbelstoff på jobb som jeg likte( nøyaktig lik Slettvolls) og fikk bestilt meg metervis, så sydde jeg meg 4 stk puter. stolt! Det ble mye billigere kan du tro....;O) Klem fra Ann Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...