søndag 15. september 2013

Halvor Bakke - Klassisk design



God kveld til dere alle

På messen i august måtte jeg bare innom standen til Halvor Bakke.
Synes han har SÅ mye fint...og tror du jammen
 meg ikke at jeg fant en pute eller to som fristet.
Klassisk design går vel aldri av moten?!
Her er det bare å glede seg til det kommer i butikkene.
Det gjør jeg:-)

Søndags kveld, og dagen fikk en litt vel slitsom 
avsluttning takket være noen uenige små.
Hørte en gang at når barnet ditt sier de hater deg
......ja da er du på rett spor. Så kan trøste meg med det!
Men jeg fikk noen unnskyldninger og klemmer før de sovnet
 så da er jeg kanskje ikke så ille allikevel?

Høres dette kjent ut, eller er jeg den mest forhate moren i  Norge?

Klem fra meg, Cruella de Vil alias Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Cruella de Charlotte her du ;) Sånn har ca hele søndagen min vært, hipp hurra for leggetider!!

    Fikk tatt HB sin stand sånn i forbifarten i sidesynet da vi hadde det altfor travelt til "kos" Liker stilen hans veldig godt:)

    Nå skal en sliten mamma rett og slett søke sofa og tv;)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...