tirsdag 3. september 2013

For den mer dristige







Halloisen godt folk

Ja, som du ser noen tør litt mer enn andre.
Synes det er skikkelig stilig, men ikke helt meg.
Å sette sammen så mange mønstre og fargeklatter funker jo?!
Eller hva synes du?

Den blå tapeten i spisestuen fra Cole & Son stod jeg
 faktisk og beundret flør idag (i en annen farge)
Synes det kan være veldig flott i små doser.

Nå hvordan står det til der ute? Alt vel?
Synes det er helt håpløst å kle på seg om dagen, fra morningen
 er temepraturen grei nok men utover dagen kom jammen
 meg små svette perlene i pannen- trodde vi var ferdige med denne solsteken!
Får prøve å finne riktig antrekk til imorgen, kjenner jeg er
 skikkelig klar for strikke jakke og skjerf nå.

Ha en fin kveld alle sammen:-)

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...