fredag 23. august 2013

Moderne vitrineskap - Lindebjerg Design

(Lampen på bildet er fra Sirocco)



Heisann

Om ca 1 time rykker det feiende flotte fruer inn i heimen her.
Da blir det god mat og skravlings.
Vært en tur på Gave & Interiørmessen,
 skal si det var nok å sikle på der!

Vitrineskapene fra Lindebjerg Design synes jeg var veldig fine.
Likte den rette/rene designen, og jeg vet eksakt hvor jeg skulle
 satt det hvis det noen gang dukker opp her i hjemmet:-) 
Litt vanskelig beslysning på messen, 
så ta en titt HER hvis du er nysgjerrig.

Ønsker alle en riktig god fredag,
 så "snakkes" vi imorgen.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Kos deg masse i kveld:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Elsker det<3
    Skapet i grått har eg sett på før,rett og slett nydeligt:))
    Ha en fin helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...