søndag 14. juli 2013

Trappe prosjekt

FØR
 
UNDERVEIS
 
 
Hoppsann, alle sammen:-)
 
Jerntrappen var virkelig godt å få bort. Ikke et vakkert syn!
Får å få "midlertidig" botillatelse måtte vi ha trapp ved alle utgangene
 som var mer enn 60 cm over bakken, hvis ikke ble dørene plombert.
 
Nå som Klabb & Babb har svingt seg, blir det bedre.
Det ble på den vanlige måte vi bruker å gjøre ting.
Først bygge litt, så ta det ned, endre litt og SÅ 40 min
 senere er vi ved samme utgangspunkt! Så ler vi godt og fortsetter...
 
Naboen ler også godt av oss, men bare vent....
vi skal nok ro dette i havn også:-)
 
Da skal det bygges videre........god søndag til dere ALLE
 
Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Dette blir bra ;Elisabeth;)) Blir en fin trapp, den som alt annet du har. Du er så flink :))
    Kos deg litt da på søndagen og ikkje slit deg ut...h hi.. har ikkje ro eg heller. Holder på å male inne og ute. Mann min blir "matt" av ei turbokjerring som meg;))
    Stor klem fra
    Ann Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...