fredag 12. juli 2013

Skal kose meg HVER kveld med....









 
Heisann alle sammen:-)
 
Er det et tvprogram som jeg forbinner med sommeren
.....ja da må det være Sommar med Ernst.
De siste årene har vi ikke kunnet se det pga vi ikke har kanalen.
Men NÅ har jeg funnet en løsning!!!
Last ned TV4 appen og så kan du se programmet der i 7 dager
etter at det har gått på tv på torsdag kl 20.
Fikser jeg en prøveperiode på 30 dager (gratis) ja da kan jeg se
 ENDA flere episoder. Så gjett 2 ganger hva jeg skal kikke
 på hver kveld fremover i 30 dager......
 
Bare digger det snipp mønsteret på gulvet.
Akkurat slik jeg ønsker meg på vaskeroms gulvet.
Fikk du med deg det kjære Husbonde?
 
Klem fra meg, Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Så lurt:)
    Kos deg masse med programmet:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...