fredag 12. juli 2013

Når vi først er inne på det.....

Kilde:Ikea
 
....snippmønster mener jeg:-)
Synes det blir så utrolig koselig med slikt gulv.
Utfordringen på et vaskerom er å beholde hellingen mot sluket.
For store fliser vil antagelig ikke bli pent rundt sluket,
 gulvbelegg blir fort litt plastikk aktig. 
Det nærmeste jeg har kommet er å få noen til å legge et
jevnt sement lag(idag er det veldig knudrete).
Men da kommer utfordingen med våtromsreglene...
 
Noen som vet om vaskerom må følge våtromsreglene,
 likt som et bad?
Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv!
 
Husbonden henger på veggen og gjør nesten siste innsats
 på utvendigmalingen av huset, får gå å tilby han noe kaldt drikke!
 
Ha en flott fredags kveld og god ferie til dere som begynner den idag:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Helt enig:)
    Sånne gulv er kjempe koselig:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Er evig optimist jeg da,og tror andet helt sikkert går an,det gjelder bare å finne rette måten å gjøre det på ;)
    Forresten holder jeg på å male gulv selv,og med den malingen (Trestjerners gulvmaling) så står det på boksen at du kan male den på betong!
    Nydelig gulv på bildet,nydelig resten også.Grått vet du ;)
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...