tirsdag 23. juli 2013

Jeg klarte det....





Morn...morn.

De svarte bøkene på bildet er gamle salmebøker, 
greit de kan brukes til noe også:-)
Nederste "boken" er en oppbevaringsboks fra Millas Boutique.
Synes den var et must som pynt på peishyllen....hihi 

Idag har jeg trosset en av mine større forbier og badet i tjernet..... 
Det er MANGE år siden jeg badet i Norge, inbiller meg det er både 
Lock Ness monster, tusser og troll under beina når jeg ikke ser bunnen.

Er jeg alene om fobien?

Klem fra meg, Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Nei, du er ikke aleine om fobien :)
    Har ikke badet i Norge på over 20 år jeg så kjenner meg igjen og bader fortsatt ikke....
    Kjempe flink du har vært:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre, Merete. Trodde bare det var jeg som var skikkelig sær;-)

      Slett
  2. Bader ikke om jeg ikke kan se bunnen nei. Er så heldig å ha flere mil med fineste sandstrand rett utenfor jeg da. Bor på Jæren. Tenk å bade i et tjern!!!!??
    Alltid kjekt å besøke bloggen din - da du ALLTID oppdaterer med de flotteste bilder.
    MVH Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååhhh. DET var hyggelig å høre Renate. Takk for det hyggelige komplimentet. Heng med videre, kanskje jeg har noe spennende på lur;-)

      Slett
  3. Hi hi. :)) du e ikkje aleine om den forbien. Eg har panikk for å kjenne tare mellom tærne i sjøen eg....fnis;)) det var så koselig med disse gamle bøkene, det er utrolig hvor dekorative sånne bøker kan være. :)) nydelig som alltid hos deg.
    Sommeren er endelig kommet. Det er utekos til langt på natt....;)) fullmåne, vin og levende lys....kan en be om mer;))
    Natti fra Ann Elin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...