tirsdag 25. juni 2013

Toalett "kunst"

 

 

Morn morn alle sammen:-)
TUSEN TAKK for de hyggelige kommentaren deres angående
 gjestetoaletten vår. Morsomt å høre hva dere synes.
 

For nesten 3 år siden så jeg et Petter Solberg sitat på bloggen
Norwegian Moods. Jeg spurte Mona om det var greit jeg kopierte,
og så snill som hun er - var ikke det noe problem.
Ikke for å latterliggjøre noen men det er vel allmenn kjent
 at han (Petter) er ikke den beste i engelsk.
Husbonden er svært bilinteressert ,da han så sitatet lo han godt og
 ønsket seg dette på vår toalett. Nå har jeg somlet meg til å fikse det:-)
 
"I came with a great fart, and disappeared like a prick in the sky"
 
Blir liksom en litt annen betydning,
 litt toaletthumor krydrer besøket!
 
Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. For ikke å nevne den udødelige Petter Solberg klassikeren: "It´s not the fart that kills you, it´s the smell"... kunne passet på et toalett den også ;o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...