fredag 7. juni 2013

Sommer kveld, og tid for utvidelse


Kilde: Ikea (Blogg)
 
Heisann alle tittere/lesere:-)
Idag kan man kjenne at det er sommer, iallfall på Østlandet.
Hovedterrassen vår ble ferdig bygd i fjor, men kveldssol terrassen
 er fortsatt på to-do liten - noe jeg kjenner ikke passer meg ikveld.
Og det virker som den ikke står først på listen.
Hørte noe voldsom during utenfor vinduet, da hadde
Husbonden bestilt et lastebillass med matjord!!!
Ikke det jeg har mest lyst til å holde på med i helgen,
men det skal gjøres også. Med en tomt på ca 2,4 mål tar
vi det litt i etapper med plendyrkingen,
og nå var det tydeligvis tid for utvidelse:-)
 
Jeg får kose meg med sommervibbene fra dette bildet.
Et slikt drivhus hadde ikke vært meg imot!
 
Ønsker alle en riktig god fredags kveld.
 
Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Heisann,så koslig blogg du har her:-)
    Huset deres ser kjempestort og lekkert ut:)

    Ha en fin helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Koselig blogg! God helg, digg med sommervær, ja:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...