søndag 2. juni 2013

Putekolleksjonen til soverommet

 
 
 
 
 
Jeg som trodde jeg var medtatt igår, er intenting i forhold til idag.
Sånn kan det gå når mor og far er ute på by'n sammen en gang i jubel året-
MEN MORO VAR DET!
Konsert med Kurt Nilsen er å anbefale, og når han avslutter med U2's
"Beautiful Day" er liksom stemningen satt for resten av kvelden.
 
Har satt sammen en liten putekolleksjon som skal inn på soverommet,
 men ser at det hadde gjort seg med en pute fra Chhatwal & Jonsson.
 
Puter nedenfra: Sanela trekk fra Ikea, Stripete (brede fra 2012) Ikea,
 stol pute fra Jysk, stripete lin stoff fra ebay.
SÅ siden jeg har gjort så "billige" pute innkjøp,
 kan jeg vel unne meg en litt dyrerer?
 
Ønsker alle en rolig søndagskveld:-)
 
Klem fra meg,Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...