søndag 30. juni 2013

Lørdagstur, interiørshopping del 2







Heisann, hoppsann kjære lesere!

Da det var tid for litt sosialt igår tok vi turen til
kafèen/butikken Larsen (Hamar,Strandgata).
Dødskul design, og likte konseptet  
"vindushoppe" mens vi spiste en godbit!! 
Og tror du ikke det ble med noe snadder i posen hjem, hihi:-)
Kjempet hardt for at det ikke ble med mer i den....
Dette er et sted du MÅ stikke innom, hvis du er i Hamar!!
Dagen igår var akkurat det jeg trengte,
litt av alt og hjem til en rolig kveld.
Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Åååå så masse fint - flott inspirasjon:)

    En riktig så fin søndag til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Takk for fin kafetur i går. Dette stedet elsket jeg:)) Dit må vi tilbake. Shopping, skravlings og kafe- TOPP! Må si du er talentfull fotograf, får det frem så vakkert, jeg var der jo jeg også, men bildene blir kjempe fine og mer fokus enn hva virkeligheten får frem:) Klems Rønna

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...