søndag 23. juni 2013

Kan ikke annet enn å le...

 
 
God kveld godt folk:-)
Så var denne dagen kommet til veis ende...nesten.
Planen var å dele jordbærsmuldrepai oppskrift men nå som roen
 har senket seg kjenner jeg meg en smule sliten, på en god måte!
 
Idag hadde jeg en liten opplevelse hvor jeg måtte tenke:
This is MY life.....med et lurt smil.
Siste innspurt for gjestene kom.....Husbonden fikk domestos(dorengjøring)
 på øyet, minste frøkna knuste leketårnet til eldste prinsessen
som fra før av hadde en svært følsom dag(mye tårer) OG samidig
bestemte Turboprinsen seg for å ha et av sine dramaqueen
 utbrudd av den mannligesorten.
Så når jeg ringte legevakten for å få tips angående øyet(ikke så
veldig bekymret av meg,men det stod på flasken og øyer ER så kjekt å ha!!)
Jeg kunne ikke annet enn å le når jeg snakket med damen i andre
 enden, og forklare hele situasjonen med
Husbonden mens det var en jungel av gråt rundt meg.
 
Hvem sier livet er kjedelig:-)
 
Nok en gang fikk jeg bevist at jeg er best under press, og full kontroll!
Ps: Isskålene (papp) er kjøpt på Clas Ohlson, 29,- kr for 8 stk.
De var super søte:-)
 
Klem fra en smilende , Elisabeth
 

4 kommentarer:

  1. Herlig skrevet!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Hihi:))
    Dei pappskålene var jo så yndige:))
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem..

    SvarSlett
  3. Hehehe..uff da.
    Kan jo ikke annet enn å le av slikt i ettertid. Typisk at alt kommer på en gang når man i tillegg har dårig tid.
    Håper det gikk bra med øyet, som jo var det mest kritiske oppi det hele :o)
    Nydelige iskremskåler da ;o)
    Ha en kjempefin ukestart.
    Klem Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter å skylt med saltvann, er øyet bra litt sårt men går fint.
      Bare en historie/erfaring rikere i livet:-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...