mandag 24. juni 2013

Gjeste Toaletten




 
Hei hei!
Har du tatt en titt på oppskriften fra før idag,
åhh DET må du - her snakker vi trøstemat (dessert)!!
 
Veldig ofte når vi har besøk får vi den samme reaksjonen om gjestetoaletten:
Har du tenkt at gjestene dine skal bli her lenge?!
Her har du musikk/radio, blader og god plass til
 å være flere for å skravle:-) Er ikke det litt typisk jenter da??
 
Hyllene er lack hyler fra Ikea bare malt i samme farge som veggen.
Veggfargen er selvblandet av rester vi hadde:-)
Pedestalvasken er kjøpt på nett fra USA, til den nette sum av 1800,- kr (+ frakt)
Identisk vask kostet 11 000,- kr i Oslo på beste vestkant! 
Alt går an:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth
 


10 kommentarer:

  1. Du er så utrolig flink!! Knallfint:)

    SvarSlett
  2. For et utrolig fint bad / toalett. Nydelige farger, fliser og tapet!

    SvarSlett
  3. Kan du forresten legge en link til stedet du bestilte vasken din fra i kommentarfeltet? Den var jo også helt utrolig flott.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marthe
      Vi kjøpte vasken i 2010, fikk sent vasken, kranen og et badekar med Jetcarrier.
      Før du kjøper kraner fra utlandet må du sjekke opp vanntrykket de tåler da det er høyere trykk på vannet i Norge. Også gjengetypen må stemme, men de fleste rørleggere fikser det. Men vi hadde en særdeles vanskelig rørlegger som ikke godtok det, men vi byttet rørlegger:-)
      http://www.faucet.com/pedestal-bathroom-sinks/c80187?intcmp=menucatPedestalBathroomSinks84807

      Slett
    2. Tusen takk for svar og tips! Jeg har sett på lignende vasker i Norge til vi skal pusse opp vårt bad en vakker dag. Jeg tar en print av bildene dine, for de må rett inn i inspirasjons-permen min :o) Jeg har lest litt rundt på bloggen din, og må si at jeg som deg elsker å gjøre gode kjøp - og denne vasken var jo en skikkelig innertier! Men det spørs om jeg tør å pusse opp så fint som deg, jeg sliter allerede med å få mannen min ut av badet, og han hadde vel blitt sittende i timesvis om han fikk det så fint som dette, ha ha ha!

      Slett
  4. Så flott!! Skikkelig luksesfølelse :)

    SvarSlett
  5. Oh la la,très Chic!!!!
    Så lekkert!Her hadde jeg nok løyet på meg akutt diaré og måtte ha tilbrakt timer i påvente av å bli bedre,knis ;)
    Love it!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Lekkert!!!
    Og så fine detaljer :)

    Ha en strålende fin dag!
    - Ingrid

    SvarSlett
  7. Det var jo bare så vakkert!!!

    SvarSlett
  8. Kjempe flott bad, elegant ..og det lyser gjestfrihet lang vei! :)

    Mvh.
    Stian N. Moen / Noreen Interiør

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...