onsdag 5. juni 2013

For tidlig avdukning, men klarte ikke å vente


 
Hei alle sammen:-)
Som hjemmeværende mor er det dårlig med sykedager å ta av,
 så her er det bare å stable seg på beina og sette igang.
 
Planen var å vise dere peisen ferdig stylet med bilde,
bøker og lysestaker men klarte bare ikke å vente.
Har alltid hatt lyst på slik peisomramming,
 det passet ikke i stuen men NÅ HAR JEG EN!!!
Det beste av alt er at prosjektet kostet 150 kr for vi har brukt
opp igjen masse materialer vi hadde fra husbyggingen.
(Ellers vil jeg tro den koster et sted mellom 500-1000 kr)
 
Er litt usikker på om jeg skal beholde den slik den er
nå eller gå over med antikk voks....
Siden jeg har benyttet meg av stortsett det vi hadde er den
malt med takmaling glansgrad 02 og fargen Chi.
Var redd den skulle se veldig "falsk" ut hvis den var blankere.
 
Gleder meg enormt til å få resten på plass:-)
 
(Ligger litt bakpå med bloggingen,
 lovet dere fremgangsmåte på kappelakenet til sprinkelseng- det kommer)
 
Klem fra meg, Elisabeth


3 kommentarer:

  1. Oi oi, dette blir flott! Gleder meg til å se mere)

    SvarSlett
  2. Du verden dette blir flott! Liker veldig godt kontrasten mot den grå veggen! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så fint det ble Elisabeth! Dere er flinke:) Gleder meg til å se sluttresultatet, bidrar til å skape en fin ramme og stemnign på soverommet. KLem Rønna:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...