søndag 5. mai 2013

Soverommet er ferdig malt, og gulvet er lagt:-)


 
Hei kjære lesere:-)
Da har pappa vært så elskverdig å levert pc tilbake på "lån."
Som den slavedriveren:-) jeg er, er soverommet ferdig malt
 og gulvet fikk vi på plass igår siden svigers var så vennlig
 og tok alle 3 ungene noen timer slik at vi fikk satt opp tempoet. 
Utolig hvor raskt det går når ingen små skal tas vare på samtidig.
 
Idag har vi fått malt de fleste listene og satt de opp rundt ene døren.-)
Som sagt en skikkelig slavedriver, nei da.....når ungen kan leke i hagen
 og vi er to som jobber samtidig da går det altså= DOBBELT SÅ FORT!!!
 
Fargen på veggen er hakket lysere enn Larvikitt (Jotun),det vil si fargekode S4000-N.
Den er grå og holder seg grå, ble litt varmere nyanse når parketten kom på plass.
Men det er det grå jeg jobber meg utifra, som den grå nusa jeg er:-)
 
Bildet er tatt før solen står rett på, men som nevnt tidligere et rom med MYE lys.
En dobbelt dør ut til terrassen på 150 cm, med vindu på hver side som er 50 cm,
 rommet er ca 17 kvm og henger sammen med en WIC(walk-in-closet på ca 12 kvm).
Gleder meg som en unge til alt står ferdig, og får orden i klesrotet.
Gulvet er parkett, 1 stavs hvitlakkert eik samme type som eller i huset.
 
Tror jammen jeg blir fornøyd med dette rommet også:-)
Ha en fin kveld!
 
Klem fra meg, Elisabeth
 
 



3 kommentarer:

  1. Så kjempe fint det blir:)
    Fargen er flott:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Knallfint!!! Gleder meg til å se mer:-)

    SvarSlett
  3. Så flot.
    Kan rigtig godt lide gulvet.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...