torsdag 30. mai 2013

Sengekappe i boks, resten er bare surr


 God aften alle sammen.
Mellom slagene har jeg fått tid til å sy sengekappen
til sprinkelsengen. Synes det gjør det lille ekstra.  
Er ikke vanskelig i det hele tatt, 
tenkte jeg skulle vise dere fremgangsmåten litt senere.
 
Dagen idag har jeg bare surret rundt meg selv.
Jeg som fungerer best under press, er helt utenfor den dansen.
Kommer liksom ikke i gang, gudskjelov er "Tante Pling" på besøk
og nøster opp rundt meg. Imorgen er det tid for barneselskap,
og jeg som liker å fikse har av en eller annen grunn fått dette helt i vrangstrupen.
Kanskje det skyldes noe barndomstraumer......
er det ikke det psykologene alltid skylder på??
 
Nå skal det bakes muffins til den store gullmedaljen:-)
Whis me luck tomorrow!!!!

 
Klem fra surrete Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Så kjempe fint det ble:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Sengekappen ble helt nydelig. Gleder meg til å lese framgangsmåten ;)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...