mandag 20. mai 2013

Fargekode S4000-N

 

God kveld kjøre lesere.
 
For en helg vi har hatt!!
Utrolig godt vær, og vi fikk testkjørt sommerhabitet, klærene var ikke
langt ned i skuffen men litt dårligere på skofronten.
Nå blir det sandalshopping til barna for alle penga:-)
 
Har fått flere spørsmål angående fargen vi har brukt på soverommet,
farge koden er S4000- N (et hakk lysere enn Larvikitt)
Tror denne fargen kommer veldig fint fram med hvitt sengetøy og litt annet stæsj.
For flere bilder skroll deg ned eller sjekk under etiketten:Mitt hjem.
 
Gleder meg til vi skal flytte inn på soverommet, men ikke noe stress.
Med en Turboprins som er stortsett våken hver natt (natteskrekk/gjenopplever
dagen om natten) venter vi litt til før vi forflytter oss en etasje. 
 
Håper alle har hatt en fin Pinsehelg som har innfridd til forventningene:-)
Jeg er veldig fornøyd, mitt etterlengtete prosjekt er snart klart for maling,
kanskje en liten teaser imorgen.....
 
Klem fra meg, Elisabeth 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...