tirsdag 14. mai 2013

Er gutten sin det, som fulgte med i timen



Kjære lesere idag kan dette være et innlegg å vise til kjæresten din:-)
Et lite lynkurs i gaveshopping til din kjære.
Min Husbonde er mye rart, men god på gaver det skal
ingen ta fra han! Han slår til igjen....
For en gooood stund tilbake skrev jeg på bloggen at jeg
syntes kunstverkene til Ann Carrington var super flotte,
 og hadde ikke hatt noe imot å hatt et slikt.
Og NÅ er jeg den lykkelige eieren av et slikt trykk:-)

(Pass på nå blir det veeeldig sukker søtt:)
du er jo MIN Queen Elisabeth!!!
Nåååhhhh.....
 
Så trikset mannfolk  = ha ørene oppe når hun minst aner det!
 
Lurer veldig på om jeg skal ha passepartout rundt i hvitt,
 eller ha rammen helt inntil trykket?
 
Noen forslag?
 
Når har jeg (Albert Åberg, skal bare...) fått opprettet en egen
Facebook side til Elisabeths Borg, så for den som ikke er følger
 fra før er det bare å hive seg med:-)
 
Klem fra meg, Elisabeth
 


1 kommentar:

  1. Så snill mann du har:)
    Er jo så koselig å få sånne oppmerksomheter man minst venter:)
    Ønsker deg en fortsatt herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...