lørdag 20. april 2013

Soveroms inspirasjon- Avgjørelser må tas!
















Kilde:Google
 
I slutten av neste uke er det klart for maling av soverommet ,
 og jeg har ennå ikke bestemt meg for hvor vågal jeg skal være med grå fargen.
Jeg vet med 100 % at den skal være mørkere enn ellers i huset
 som er hovedsakelig fargen: morgendis.
 
Det er et soverom med mye lys.
Sengetøy og andre detaljer kommer til å være i hvitt.....
så da lurer jeg på hvor mørkt er for mørkt?! 
 Får stirre litt til på insirasjonen:-)
 
Et godt vår tegn er når naboene begynner å komme
 frem og fikse i hagene.
Ser det er mnage interiørbloggere som er samlet i Oslo i helgen for treff,
 dette hadde visst gått meg hus forbi. Siden det er lørdag hadde jo
oddsen vært god for å være med. Er forhåpentlig ikke siste gangen!
 
Ønsker alle en riktig god lørdag
 
Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Så mange flotte soverom! Angrer nesten litt på at jeg ikke har malt grått.. :p ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...