onsdag 6. mars 2013

Grand Hotel, Deluxe rom








I dette flotte rommet bodde vi, rom 315 Deluxe rom
Her likte jeg alt!!!
Første natten fikk vi et helt greit rom.
 Jeg hadde gledet meg til å sove uten forstyrrelser, 
men i 5/6 tiden var det som jeg lå i en maskin med masse dunking og bråk. 
Vi sa ifra, og ble flyttet til et MYE flottere rom. 
Synd vi ikke skulle være mer på rommet! Og gudskjelov deilige senger.
Hadde jeg hatt litt bedre tid  skulle jeg tatt masse bilder fra matsalen,
 DEN som mange andre rom var også nydelig innredet.
Ta gjerne en titt på Grand Hotel for å se flere flotte rom.
Kanskje du planlegger en helg med venninner eller kjæresten din.
En slik helg kan virkelig anbefales:-)
Tror ikke det skal gå 8 år før vi tar en helg for oss selv igjen.

Nå litt fiksing og så avgårde å "symøte"

Klem fra meg, Elisabeth 

2 kommentarer:

  1. Så bare utrolig herlig ut:) skjønner godt at dere koste dere her ja :)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...