tirsdag 5. februar 2013

En ramme til i samlingen


(Bilde tatt med iPhone med sprek i linsen, derfor litt dårlig kvalitet)

God kveld kjære lesere, det rakk å bli tirsdag før
 jeg fikk svingt meg rundt å blogget litt.
Helgen var veldig koselig og jeg kom over en
 etterlengtet gammel ramme, til ok pris:-)
Jeg fortsetter å samle til min bildeveggen jeg skal
 ha i trappenedgangen.

Jeg har tatt på meg å hjelpe en venn med å designe nesten hele
 første etasjen, så nå tenker jeg så det knaker om dagen. 
Mye er på plass så det blir spennende å se om det faller i smak...
Nå står kjøkken tegning for tur. 
Tenkte å lage 2 forskjellige utkast, et litt spenstig og et ganske safe.
Håper det spenstige faller mest i smak for tror det kan bli ganske fint.
Skal prøve å blande klassisk design med litt mer minimalistiske elementer.

Klem fra meg, Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Rammen var bare kjemp flott:)
    Lekker:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...