tirsdag 19. februar 2013

Bergstaden i all sin prakt







God kveld alle sammen:-)
Jeg skrev igår vi skulle forflytte oss, og vi er nå på Røros.
Idag var det åpningen av Røros Martnan.
Jeg hadde gledet meg til å ta fem kameraet og vise dere Røros i all sin prakt,
 men det hadde stått PÅ i kamera vesken!!!!!!
Derfor er alle bildene tatt i vilden sky med iPhone(med sprekt linse)

Men sjekk det været (!!!)og ikke minst alle de mange tusen 
folkene som hadde møtt opp. Veldig flott å se alle Lasskjørerene 
som kom, tror det var ca 80 vakre hester som stod for
 den gammeldagse stemningen. 
Nest siste bilde, er der Pippi Langstrømpe ble spilt inn på 1960 tallet.
Dette er en mart'n med ordentlige varer.
Jeg har stått å siklet på et pels teppe idag,men et skjerf fra 
Moods of Norway var det som ble med meg i posen hjem.

Nå skal vi ha litt kveldskos, skal se om jeg klarer å oppspore en lader.
Da kan jeg vise dere flere flotte bilder fra Røros.

Ha en god kveld med eller uten vinterferie:-)

Klem fra meg, Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Dette så bare utrolig herlig ut:)
    Nydelig vær og flotte bilder:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...