tirsdag 15. januar 2013

Ei krone her, ei krone der

God formiddag?!
Litt sent ute idag, men influensaen står å banker på døren og vil inn.
 Jeg prøver mitt beste å holde den ute.
Igår fikk "vi" kommet igang med sparkling av peisen. 
Dette lar vi de proffe ta seg av og når jeg så tempoet 
var det ingen tvil at det var det riktige valget:-)
Noen flere lag med sparkel så tid for maling og listing, forhåpentligvis til helgen. 
Vi har bestilt en børstet stålramme som skal på der det er svart nå.
Så blir det likt som kanten på glassdørene. Denne platen kunne vi bestilt fra samme sted som leverandør av peisen, men kjenner du meg riktig finner jeg alltid en bedre pris:-)
Og det stemmer, vi kontaktet et lokalt blikkenslagerfirma. 
Dette måtte de spesial bestille og ble dyrt mente de.....
det viser seg at det blir 1/5 av den opprinnelige prisen !!!! 

Ikveld MÅ jeg få med meg programmet: Tid for hjem på TV2,
det så veldig spennende ut det de skulle lage. 
Med de fineste mønstrete flisene jeg vet om. 

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se peisen ferdig!!Kjellerstuen ble knallfin!
    Skal følge Peder til ortoped på sykehuset i Elverum den 25.01.13 - kanskje vi kunne ta en kopp kaffe?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...