mandag 14. januar 2013

Ann Carrington- kongelig kunst








God mandag alle lesere, takk for koselig tilbakemeldinger på vår kjellerstue.
Det er ingen tvil at vi kommer til å kose oss med filmkvelder her. 
Og som Husbonden var litt snurt for så påpekte jeg ikke hvor
 interiør messige korrekte høytalere han har valgt. 
La du merke til det?! Hvis ikke ta en titt til...

Jeg har alltid slitt med å finne kunst jeg liker, 
men nå har jeg peilet meg inn på noe som er riktig så lekkert ..synes jeg.
Alt er laget av knapper, her snakker vi tonnevis med tålmodighet.
Hva synes du???
Dette står HØYT på ønske listen, men må nok nøye meg med et trykk.
Får vel ta rådet fra Alf Prøysen....å du gode spare grisen min.
Men først må den fylles på litt. 
Eller som ungene allerede har begynt å si; men til jul da!!! 

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Ingen tvil om at dere kommer til å kose dere i den
    flotte kjellerstuen deres:)
    Knailltøffe bilder:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Kjempe herlige bilder og det med knapper er jo en kjempe idee:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...