torsdag 13. desember 2012

Når en pepperkakebaker

Skal si jeg har funnet igjen turbogiret,
jeg lå bakpå med det meste men nå er både kles- og husvask ajour.
Fikk til og med klemt inn litt pepperkakebaking og Husbonden ble inspirert.
For første gang på de siste 16 årene begynte han med pepperkakehus,
 sådan et ferdig kjøpt men som han sier selv;
 bare vent jeg har planer-  never to been seen before:-)
Jeg lever i spenning!

Barn sier mye rart, turboprinsen har ofte utsagn som;
 dette er den verste dagen i mitt liv(hvis han ikke får sin vilje)
Men idag når vi bakte; dette er den beste dagen i mitt liv 
- vi baker og det er midt på natta!!!
Ok, jeg lar deg få leve i trua, kl var egentlig bare 18.05...

Nedenfor ser du hva jeg valgte hos VillaVanilla
 og masse salg der nå.

Klem fra meg, Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Høres ut som du virkelig er kommet godt i gang ja:)
    Pepperkakehuset ble kjempe fint, herlig med litt hjelp da:)
    Herlige ting du valgte deg:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Ja det må jeg si:) Vet jo at DU er effektiv når du setter i gang. Flink du er:) pepperkakene så lekre ut! Da blir det JUL i år også. Så bestefar hentet i dag;) Klems Rønna

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...