fredag 28. desember 2012

Bake kake søte....


4.dag jul... som jula flyr avgårde. 
Idag skal vi ha vennefest her hjemme, på grunn av mangel på barnevakt
 rundt omkring blir vi mange færre enn det jeg hadde regnet med.
 Men da blir det vel slik= jo færre vi er jo mer moro på hver?!!!! hihi
Har akkurat fått satt denne kaken i ovnen, og gud for en kake. 
Har aldri smakt den men tenkte dette var litt snadder etter litt tapas.
Oppskriften på denne kaken fant jeg i det nyeste Boligdrøm (januar 2013) 
Tror ikke dette blir en gjenganger da du ser på innholdet...
her snakker vi kalorier og masse av dem.

Nå må jeg fikse litt mer før vi kjører bort barna til besteforeldrene.

Har du huset å stemme å Nib sin desember utfordring.
Jeg har bidrag nr 7, vær så snill og gå inn å stem...på meg:-)
Du kan stemme HER

Klem fra meg, Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...