fredag 30. november 2012

Skikkelig fake

Kilde: Homes and Gardens

Så er det dagen før dagen det bryter løs,
 mange spente barn som legger seg ikveld tenker jeg.
 Jeg må si at jeg sitter med en følelse at jeg er ikke en tvers
 igjennom ekte interiørblogger etter å sett igjennom forskjellige blogger.
Ikke er kalenderen til ungene klar,ikke har jeg kjøpt inn noen jule blomster,
 ingen julekrans på døra osv ingen ting som minner om at 
starten på desember er IMORGEN!!! 
Helgen som står på trappene tror jeg blir ren og skjær kaos.
 Mye som skjer på forskjellige fronter.

Bare en hvil og litt sortering av hjernecellene så setter
 jeg inn turbogiret fra mandag.
 Er det ikke det desember er til for.... forberedelser.  
Når jeg først hiver meg rundt ja da skjer det ting, 
men idag tror jeg nøyer meg med å vaske huset. Tar jo nok  
tid ettersom jeg har ei lita som går bak og roter ut av alle skuffer og skap!!!
For vanligvis har vi ikke brødkurven i badekaret, truser i
 oppvask maskinen, tannbørster og puslespill i do ....men nå har vi visst det:-)

Føler jeg blir litt motarbeidet....

God fredag

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Utrolig herlig bilder:)
    Ha en god kveld:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...