onsdag 7. november 2012

Shopping, or no Shopping


Tittei...
Liten snartur innom, satt å kikket på litt kontor inspirasjon 
og dette syntes jeg var skikkelig stilig. Mørk og mystisk ikke det beste
 lyset å jobbe i, men jammen så kult. 
Jeg sitter å vurderer om jeg skal hive meg med en tur til Oslo siden
 Husbonden skal innover på jobb. Pappa har sagt seg villig til å passe minste frøkna
...så dette er jo egentlig ikke noe å vurdere en gang!!!
Biltur med bare voksne, alene på shopping, ingen som maser,
 gratis barnevakt.......need I say more:-)  
MEN....vi får se imorgen tidlig.

God kveld til alle

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Enig med deg:) dette var rå-kult:)
    Likte godt de store gode lampene:)
    Må være en drøm å ha sånn arbeidsplass hjemme:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...