torsdag 1. november 2012

Litt selektiv rydding må til


Har alle det bra?
Ingen som har falt på det sørpete/glatte føret?
Håper ikke det....

Med barn i hus blir det mer enn nok leker å hanskes med. 
På lekerommet har vi derfor laget til disse kassene som skal stå 
"pent og ryddig" (haha) under benken vi har laget.
Kassene er laget av hobbyplater kuttet opp i ønsket mål og skrudd sammen. 
Nå skal hjulene på. Disse må sette på plass,etter leggetid slik at
vi kan ta for oss litt "selektiv" rydding. Akkurat nå er jeg ganske sikker på at de
 ikke har oversikt på leker i det hele tatt .Derfor passer vi på og rydde opp litt, 
slik at det kan bli litt orden i sakene....iallefall en kort stund. 
Jeg føler ganske ofte at barna jobber ikke mot den retningen jeg ønsker:
rent og ryddig. Må innrømme jeg har kapitulert på noen områder.
Innerst inne i meg bor det en liten neat freak,
 men hun er satt i skamme kroken de neste 20 årene. 

Ønsker alle en god torsdagskveld...

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Kjempe idee:)
    Da samler man alt på et sted:)
    Flinke dere er:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...