lørdag 17. november 2012

Ikke helt på nett?


Idag var jeg å purret på butikken som har sendt inn kameraet mitt,
 prøvde å få de til å forstå hvor avhengig jeg er av det.
Forklarte at jeg hadde blogg osv, det de prøvde å tilby meg da var
 at jeg kjøpte meg et nettkamera....
Hallo, jeg pimper meg ikke selv da!!!!!! 
Da skjønte jeg, det er ikke alle som er helt på NETT...
og da mener jeg både på den tekniske måte og den intelligente måten:-)

Nå er det rett før gjestene ankommer så jeg må hive meg rundt.

Hvem tror dere vinner skal vi danse?
Tviler jeg får sett det, men ikke så nøye koseligere med besøk.

Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

  1. Mmmm... ikke alle som er på nett nei:)
    Håper du har hatt en koselig kveld:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...