fredag 9. november 2012

God fredag


Happy fredag:-)

Mange sier:gudskjelov at det er fredag,
 jeg derimot kunne tenkt meg en mandag idag.
Ja, jeg vet litt snål liksom.... 
men helgene her i huset er hektiske, bråkete og mye mekling.
Innimellom har vi det riktig så koselig også. Idag føles det som noen
 dyppet meg i sirup før jeg stod opp, så har ikke store ambisjoner for denne dagen.
På bildet ser du 2 av kjøpene mine fra igår, jeg kunne skimte dette skiltet på bildet
 fra Dorothea (se innlegg igår)og visste dette var et must have for meg.
Og den tibetanske pelsputen fikk jeg i den fargen jeg ønsket.
Først fikk jeg tak i det den mørke brune men visste den lyse hadde blitt finere.
Og nå er det på plass:-)

Nå gjenstår det bare å bestemme meg for om jeg skal ha hylle med 
masse stæsj på over diningsofaen eller bare en bildelist.....tenke litt til tror jeg.
Det var denne fobien for å ta hull i veggen vettu!

Ønsker alle en flott dag

Klem fra meg, Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...