mandag 22. oktober 2012

Regner det som vellykket


Da er helgen definitivt over, og det var MYE som skjedde
 denne helgen så det ble ingen tid for blogging.
Lørdag hadde vi det super koselig, spiste, drakk og lo godt.  
Jeg har lenge utsatt å lage pavlova (kake)
 for jeg trodde det var vanskelig, så feil kunne jeg ta. 
Skal jeg dømme utifra hvor lang tid det tok før kaken var vekk og
 mumsene rundt bordet var den vellykket.

På kvelden lagde jeg en lasagne hvor alt var kokt opp i rødvin!!!
Her tok det heller ikke lang tid før alt var vekk.

Jeg brygger på en kraftig forkjølelse så jeg hiver meg under teppet igjen. 

Ser du jeg har endelig klart å henge opp noe på veggen i spisestuen, yey!!
Er jeg fornøyd......tja
Speilet skal pimpet eller byttes ut, men nå SOFALIGGING.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en kjempe koselig helg:)
    Koselig spisestue du har:)
    Riktig god bedring:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Gøy å lage kaker man ikkehar prøvet før! Håper ikke forkjølelsen slår til så hardt da...god bedring!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...