fredag 26. oktober 2012

På leting etter....


...lys lys rosa servietter UTEN mønster.
Skulle ikke tro det var noen utfordring, men så langt har jeg ikke lyktes.
Den kjedeligste lampen på minste frøknas rom skal forvandles, 
kanskje ikke sjokkert (hihi)
Så fort jeg får tak i riktig servietter skal prosjekt peonlampe settes igang.
Så du ikke innlegget om peonlampe, ta en titt HER.

Har bare totalt forelsket meg i den lampen:-)
Tror det blir prikken over i`n på barnerommet.

Har igjen å henge opp noen bilder over sengen til minste frøkna
 så er det klart for avdukning.
Har sydd kappelaken  som også skal deles med dere. 
Noen lurer på om vi er ferdig med huset snart, blir man noen gang ferdig?!
Men med oss tar det lengre tid både for det er stort hus og vi fikser ALT selv.
Er jo ikke som vi har det travelt , og om jeg må bruke lengre tid for 
å få det slik vi vil ha det-ja da gjør jeg det. 

Kaninen på bildet er en sparebøsse, såååå søt!
Da er står helgen på trappene ....igjen

Ønsker alle en riktig god fredag


3 kommentarer:

  1. Åh hvor kommer den sparebørsa fra?? Nydeligste!
    Gleder meg til å se nye lampen du skal lage :) Du får google rosa servietter og se om det dukker opp noen du kan bruke :)
    Klem Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Sparebøssen kommer fra Lagerhaus i Sverige. Jeg har googletog googlet,
      men som regel stemmer ikke fargen med virkeligheten.

      Klem fra Elisabeth

      Slett
    2. IKEA hadde lys rosa ensfarvede servietter i sommer... om de har de nå vet jeg ikke.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...