mandag 15. oktober 2012

Mandag = Latdag

Jeg kan huske når jeg gikk på skolen og syntes mandag var den
 kjedeligste dagen av dem alle.
Rart hvordan ting endrer seg, nå synes jeg det er en av de bedre.
Helgene her i hjemmet kan bli nokså hektiske og mye støy.
Mandager jeg begynt å unne meg som en skikkelig latdag, jeg og
fjellgeita (minste frøkna) tar det helt rolig og tar dagen som den kommer.
Det er nok å ta tak i denne uken, men vi har jo hele uken på oss:-)
Vaske gulv osv er bare å utsette til så nærme helgen som mulig, en time
 etter at ungene har entret døra så er det ikke skindende rent lengre.

Que sera sera:-)

God mandag til dere alle om du liker den eller ei.

Klem fra meg

1 kommentar:

  1. Kjenner meg litt igjen i det der:)
    Høres ut som du har funnet en herlig dag å slappe litt av på:)
    Kjempe koselig bilde
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...